frufranzen

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Marika Franzen - 23 april 2013 11:33

Hoppas ni alla  mår bra denna tisdag fast att inte vädret e det bästa. :)

Igår så tränade jag lite hemma joggade på samma plats i 5-10 min man skall ju börja sakta sen öka tid och tempo. Jag var med min svärmor och handlade på Coop och handlade nyttig yogurht till mig samt till egen musli. Lite linfrö med mera. Testade det i morse och det var gott :D. Så det blir att köpa mer sådant NYTTIGT NYTTIGT :D

 

Igår åt vi kycklingsallad mums mums. Och var ute och gick en runda med hundarna med :).

 

Idag har jag tagit ur diskamskinen och satt in nytt ;) och det e ju träning med :D haha . Samt att jag har joggat på samma ställe en stund igen ;). Tänkte passa på att ta en liten paus nu och snart göra lite lunch till mig. Och sen fortsätta :D . Jag skall verkligen gå ner i vikt nu . 

 

Sen om det e fint väder i eftermiddag skall vi gå en slinga sen vet ej hur lång den e men tror den e 2 km . Ösregnar det så skall jag nog övningköra istället. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder haha. Men hade varit kul att ta med Izabelle oxå på en promenad samt att Sambon ville med om han var hemma :). Aja får se hur det blir med det . 

 

Ha det gött alla hoppas ni följer mig ;).   

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min sida. Kommer handla om mig och min familj . Vår dotters utveckling. Lilla Izabelle som e född den 15 oktober 2012 i vecka 36+5.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards