frufranzen

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Frågestund !

Av Marika Franzen - 8 april 2013 11:53

Nu har jag skapat en helt ny blogg får se om jag tycker om denna bättre suck.. Att man aldrig blir nöjd ;/. Men nu kör vi en frågestund :) och ni som läste mina  andra bloggar vet hur det går till bara att ställa så många frågor som möjligt så svarar jag på dem så gott jag kan ;).

 

Ciao ;) 

 

 

 

 
 
Billy Eriksson

Billy Eriksson

8 april 2013 23:54

Bara en fråga jag kände jag behövde klämma fram :) Varför kan inga fler vara lika underbar(a) som dig?.. Det här samhället skulle behöva fler av dig.. Nåväl.. Dig är jag hur som helst väldigt rädd om..<3 <3

http://rese-guide.blogspot.com

 
Ingen bild

Carolina

9 april 2013 07:47

Så söt hon är. Det är en bra bild på er. Kram

 
Ingen bild

Nyfiken

22 april 2013 13:35

Hur mycket väger du?
Hur mycket vill du gå ner i vikt?
Kommer du och Johan gifta er?
Hur bra har du kommit in bland Johans släkt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Franzen - 29 april 2013 10:52

Jag hoppas alla mår bra idag. Det gör jag si sådär haha.  Har haft jätte mycket och göra därför har jag inte varit inne på min blogg. Har övningskört en massa samt varit på kalas .  Har tränat mycket hemma med.  Idag har jag ork att städa lit...

Av Marika Franzen - 24 april 2013 09:17

Godmorgon alla ! Hoppas ni alla mår bra idag . Igår skulle vi egentligen ut och gå i 2 km men man såg på molnen att det skulle bli regn så jag övningskörde istället och det gick bra . Har lite svårt på smal väg att hålla mig vid kanten men annars g...

Av Marika Franzen - 23 april 2013 11:33


Hoppas ni alla  mår bra denna tisdag fast att inte vädret e det bästa. :) Igår så tränade jag lite hemma joggade på samma plats i 5-10 min man skall ju börja sakta sen öka tid och tempo. Jag var med min svärmor och handlade på Coop och handlade nyt...

Av Marika Franzen - 22 april 2013 14:14

Bara en fråga jag kände jag behövde klämma fram :) Varför kan inga fler vara lika underbar(a) som dig?.. Det här samhället skulle behöva fler av dig.. Nåväl.. Dig är jag hur som helst väldigt rädd om..<3 <3   Svar: Jag kan ej svara på det f...

Av Marika Franzen - 22 april 2013 13:09

Förlåt att jag inte skrev igår kväll hur det gick första dagen med att träna osv. Var ganska slut när jag kom hem igår kväll. Svärmor och svärfar kom igår vid 10 tiden och vi körde till ett ställe som heter Grönssö :). Vi hade även med oss hundarna...

Presentation


Välkomna till min sida. Kommer handla om mig och min familj . Vår dotters utveckling. Lilla Izabelle som e född den 15 oktober 2012 i vecka 36+5.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards