frufranzen

Alla inlägg under januari 2013

Av Marika Franzen - 15 januari 2013 11:00

Idag blir Izabelle 3 månader och i morgon skall hon ta sin 3 månaders spruta..
Stora tjejen nu..
 
Samt att jag och Johan har bott ihop i 4 månader. Tiden går så fort så. 
 

Av Marika Franzen - 12 januari 2013 11:00

Idag e det lördag och då e det 2 veckor kvar tills min älskade tös skall döpas nere i Helsingborg i Raus Kyrka :). Skall bli spännande och se allt folket där :) Många man inte har sett på år och dar och vissa man ser oftare skall bli mys det. :).
 
Vad händer idag för er?? :)
Själv så händer det inte så mycket ta det lugnt för det mesta tror jag :). Vet ej om det kommer ngn film ikväll men det får man ju kolla upp :)..
 
Ha en underbar LÖRDAG alla :D
 
 
Här är bild på *Kyrkan :) 
 
 

Av Marika Franzen - 8 januari 2013 11:00

Veckans Vän Går till Linda Katajisto :D
 
 
Gud vad du e UNDERBAR skall du veta har kanske inte sagt det i alla dessa år vi känt varandra. Men du skall veta att du e det i alla fall oavsett vad :)..
 
Vi har ju känt varandra si sådär i 24-25 år :D och tiden har gått så jävla fort :). Fast att vi har bråkat som vi har gjort så har jag ALLTID sett dig som min lilla syster i alla dessa år och kommer alltid att göra det <3 . 
 
Blev så glad igår när du frågade om jag ville med på konserten och se BANDIT ROCK ! klart jag tackar jag snäckan . :).  Fan vad vi skall ha kul :) helt underbart. 
 
OCH du e den FÖRSTA som hälsar på oss :D kommer bli så underbart att ha dig här dom dagarna :). Kommer ju sakna dig sjukt mycket sen när du åker ner igen :). Men vi ses ju sen igen ju. 
 
Så glad att du och din mamma kommer på dopet :). 
 
Jag Älskar Dig Syster <3
 

Av Marika Franzen - 6 januari 2013 11:45

Mina små änglar! så gulliga så, nu när lilla Izabelle "MiniGrisen" har kommit till världen så har man en till anledning att orka upp för dagarna som kommer, må hon skrika och spy ner allt omkring henne, men Vi älskar henne lika mkt för det!:D mina små princessor ni är min anledning till att jag går upp och sliter på dagarna som ett djur, antar att det bara är jag som ser att det växer blommor där ni går, i min värld är det solsken varje sekund då ni fyller mitt hjärta för varje dag som går:D fortsätt så! saknar er när jag vaknar upp på morgonen och ska iväg till jobbet, vill bara hem till er och mysa:P Älskar Er över Allt annat<3
 
Puss från din Prins:D <3

Av Marika Franzen - 4 januari 2013 11:45

Tjena alla som läser Marikas blogg! Jag hade inget bättre för mig, så jag tänkte att jag skulle gästblogga lite i Marikas blogg. Hon vet inte om det, så hon  lär bli föga förvånad när hon tittar i sin blogg imorgon, eller ja, senare eller när hon nu tittar på den. :)

Ja jag vet, jag är en liten lurig filur, men sen åh andra sidan kanske jag är lite extra knäpp nu, då jag slutat röka. 3 gången gillt, men nu ska jag fan klara det! Visst tror ni på mig!? :)
 
Gah, jag vet ju inte vad jag ska skriva egentligen. Blir ju bara en massa dravel, men kanske kan det vara skoj det ibland också! :P
 
Marika, är då en härlig person, som är nybliven mamma, eller ja, nybliven och nybliven. Lilla Izabelle är ju ändå 3 månader snart! Åh herregud, vad tiden gått fort. Kändes som det var igår du fick lilla Izabelle, Marika! Hon den lilla honan, har ju tagit sitt pick och pack och flyttat till Agersta i Uppsala, till sin - enligt mitt tycke - underbara sambo Johan! Marika kunde fan inte ha hittat en bättre man än dig Johan! Du tar verkligen hand om henne precis som hon förtjänar. Du dyrkar marken hon går på! Och det är hon verkligen förtjänt av. Så mycket skit som hon fått genomgå i sitt liv, fy fan, det önskar jag inte ens min värsta fiende.
 
Oj, jag hamnade visst utanför spåret nu. På villovägar. :P Det jag ville ha sagt med att hin flyttat är att vi inte kan träffas alls lika mycket som vi kunde innan. :( Det är tråkigt. Men om jag inte minns helt fel, så är det nog min tur att komma till Uppsala och vara där några dagar. Eller minns jag fel Marika? :P
 
Aja, nu ska jag inte babbla mer. Men om ni vill får ni gärna kika in på min blogg ((FruCelander)). Sorry Marika, nu gjorde jag lite reklam för min blogg med, men jag hoppas att det inte gör något!! <3
 
Mumma kardemumma av det här inlägget är helt enkelt:
Jag älskar dig Marika Hansen ((Blivande Franzén))

BVC

Av Marika Franzen - 3 januari 2013 11:00

Idag kl 10,00 var vi på BVC och sist när vi var där vägde hon 4680gram och 56 cm lång . Idag så väger hon 4955Gram och 56,7 cm lång Duktiga tös som växer så bra som hon gör. Så stolt över dig min underbara dotter :). 
 
Den 16 Januari kl 13.,00 skall hon få sin 3 månaders spruta och väga och mätas då :). Vad tror ni hon väger då ? =D
 

Av Marika Franzen - 1 januari 2013 11:45

Det var ett tag sen, men då var det dags för lite Gästbloggning igen, och detta pga Önskemål av Marika, självklart så hade jag själv lust med det så det var inga problem, det är Billy som skriver...
 
Själv så hade jag det bra med dom som jag firade nyår med, vi åt och drack lite gott, spelade spel och såg film tills tolv-slaget.. Så där var 2012 förbi och nu början på 2013, skulle inte förvåna mig det minsta om även det här året går lika snabbt, man hinner knappt blinka så har en stor bit redan passerat..
 
Finns många datum man kan längta till det här året, men ett är iaf nu i Januari och det är den 7:e då Sveriges Mästerkock börjar igen, och det tv-programmet har både jag och Marika som favorit, och även Markus som är i Jyrun tillsammans med Leif Mannerström och Per Moberg  Så det återstår att se hur det blir men dem tre sägs vara kräsna ,men kanske därför dem kan det här med matlagning..
 
Kommer säkerligen tillbaka och gästbloggar, något datum för det är dock ej fastställt, men det blir när det blir helt enkelt.. Så får ni ha en fortsatt bra start på det här nya året...\\\Billy
 

Presentation


Välkomna till min sida. Kommer handla om mig och min familj . Vår dotters utveckling. Lilla Izabelle som e född den 15 oktober 2012 i vecka 36+5.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards